Kolekce Chataři (2015) je vyjádřením fascinace víkendovou venkovskou architekturou, kde si budujeme své vlastní malé světy a kam unikáme z každodenní reality, reflexí touhy po přírodě, svobodě a potřebe vlastního sebevyjádření. Je poctou českého fenoménu chataření. Tereza R. Kladošová pracuje s tradiční technikou pletení, kombinuje strojní pletáž s ručním háčkováním. Koláž konkrétních motivů a fragmentů vzpomínek dala této kolekci tvar a atmosféru. Nostalgické vzpomínky mistrně mísí s humorem a nadsázkou, inspiruje se postmoderním tématem kýče.
Tereza Rosalie Kladošová se narodila ve Valašském Meziříčí. Po absolvování Pedagogické fakulty MU v Brně a bakalářském studiu Designu oděvu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně dokončuje Tereza R. Kladošová v současné době magisterské studium v Ateliéru módní tvorby na UMPRUM v Praze. Absolvovala studijní pobyty na Bazalel Academy of Arts and Design v Jeruzalémě, Leeds University v Leedsu a stáž ve studiu Anne Sofie Madsen v Kodani. Během studia si založila vlastní módní značku. Jako jedna z nejzajímavějších osobností nastupující generace oděvních designérek prezentovala své kolekce na prestižní módní akci Mercedes-Benz Prague Fashion Week, v roce 2014 byla nominována na Národní cenu za studentský design a do kategorie Objev roku v soutěži Výročních cen Akademie designu České republiky Czech Grand Design. Spolu s vybranými studenty a čerstvými absolventy Ateliéru módní tvorby prezentovala v kurátorském projektu Pavla Ivančice svou tvorbu v rámci výstavy La Fata Morgana, která byla součástí každoroční přehlídky International Fashion Showcase londýnského týdne módy. Porota složená z nejvýznamnějších osobností módního světa v čele se Sarah Mower udělila prezentaci La Fata Morgana jednomyslně první místo, a to v konkurenci talentů z 24 zemí světa.
V roce 2013 debutovala s kolekcí Noomdom s podtitulem Skutečnost není realita, která byla zároveň absolventskou prací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. V této kolekci chtěla autorka postihnout svůj vlastní vnitřní svět, ztvárnit jakousi introspektivní skládačku toho, co ji obklopuje a co ji utváří. V té době pobývala na pracovní stáži v Kodani, proto do její imaginace pronikl také svět mýtů a pověstí národa Inuitů. Sbírka jejich oděvů a předmětů denní potřeby vystavená v Národním muzeu v Kodani se pro ni stala silným inspiračním zdrojem.
Kolekce Miau (2014) zpracovává téma ručně tkané tapiserie (Valašské Meziříčí, odkud autorka pochází, je sídlem Moravské gobelínové manufaktury, která se více než sto let věnuje tkaní klasických gobelínů) a téma domácího kutilského tvoření. S nadsázkou a humorem si pohrává s fenoménem normalizačních rukodělných výrobků balancujících na hraně kýče. Podobně nostalgický pohled se špetkou ironie na doby, kdy se běžně šilo a pletlo doma, provází loňskou kolekci Chataři.