„Brno Echo“ je výstava multimediálního designu, vytvořená designérem Abottem Millerem pro Bienále grafického designu v Brně. Brněnské bienále založené v roce 1963 je jedním z nejstarších evropských bienále grafického designu. Původní logo Bienále Brno, vytvořené českým designérem Jiřím Hadlačem je charakterizováno soustřednými liniemi vytvářejícími soustředné „B“. Tato značka posloužila jako výchozí bod výstavy. Za pomoci různých kombinací tištěné a multimediální grafiky, typografie, textilu, fotografií a dekorativního umění, „Brno Echo“ užívá obrazového motivu soustředných linií k odkrytí grafických ozvěn mezi minulostí a současností. Výstava zkoumá, jak soustřednost je společně používaným slovníkem, spojujícím různorodé souvislosti a média napříč časem a geografií. Sestavena z různých mezinárodních zdrojů, včetně bohatých sbírek Moravské galerie v Brně, výstava inscenuje dialog mezi objektem a představou. Instalační design umožňuje dialog rezonující v galeriích transformací prostoru do místa grafické ozvěny. Zdi a pedestaly pulsují soustředěnými liniemi rámujícími objekty na výstavě. Brno Echo sleduje, jaké jednoduché, atavistické podněty jsou základní charakteristikou designu, gesta, která spojují všechno od Wiener Werkstätte přes pop k našemu současnému retro-futurismu. Soustředné linie rámují, znovu formulují, ohraničují, dekorují a zdůrazňují: Brno Echo vytváří vizuální zdůvodnění designu jako kosmopolitní praxe, která spojuje rozdílné kultury a období.
Katalog výstavy Brno Echo v rozsahu 96 stran, je navržen Abbottem Millerem a vydán Moravskou galerií v Brně. Obsahuje ilustrace k výstavě a text autora projektu Abbotta Millera.